zondag 16 augustus 2015

# 084 - Instagram - week 33

Ik had een leuke week afgelopen week. Ik begon weer met werken, maar had toch ook nog een paar dagen vrij. Deze week heet namelijk de 0-week. De week waarin je je klaslokaal weer inricht, er een vergadering is en je alles in orde maakt om maandag met de kinderen te kunnen beginnen. Ik heb een fijn lokaal en ik heb nu wel erg veel zin om met groep 6 te beginnen! Er zitten een paar nieuwe methodes bij waar ik nog niet veel mee heb gewerkt, en dat vind ik leuk. Oh ja, en topo natuurlijk. Ook zo'n dingetje! Ik zoek nu eigenlijk nog een landkaart van Nederland voor in mijn klas, want hij is nog wat kaal. Op dinsdag richtte ik mijn lokaal in en op donderdag hadden we de eerste vergadering. 's Avonds gingen we met het team uit eten. Dat was een gezellige, lange avond. Op woensdag was ik nog wel vrij. Toen heb ik wat door het dorp geslenterd en leuke spulletjes gekocht voor op mijn kamer. Op vrijdag ging ik ook weer naar school om nog wat dingen in orde te maken. Afgelopen weekend waren ook de Meerpaaldagen weer aan de gang in Dronten. Op vrijdagavond nodigde ik Giedo en Huy uit. We deden Set! en kletsten gezellig. Estelle ging met Giedo en mij de tent in. Giedo gaf haar zijn 18+-bandje, waardoor het ook nog lukte om binnen te komen op een feest. En op zaterdag hebben we over de braderie gelopen en 's avonds weer gefeest. Deze keer in de Rede, die echt overvol was. Nu gaat het 'gewone leven' weer beginnen.


Een favoriete foto uit Zuid-Afrika. ✗ - ✗ Lone Creek Falls.


Nieuwe hakken. ✗ Lekker gegrit. ✗ Morning!


Fresh. ✗ - ✗ OOTD op woensdag.


Kamerspulletjes. ✗ Favorietjes. ✗ OOTD op donderdag.


CUTE. ✗ Uit eten. ✗ OOTD op vrijdag.


Ze hebben wel wat, die oma-slippers. ✗ MPD. ✗ Voorbereiden.


Twee boeken voor maar één euro per stuk, gelukje. ✗ Powernapje.

6 opmerkingen:

  1. Je outfits vind ik altijd zo leuk om te zien! Je weet altijd populaire items met je compleet eigen stijl te combineren, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's weer! Dikke liefde voor je nieuwe hakken, wauw! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch een onwijs leuke kledingstijl! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke week! Kun je op Marktplaats geen mooie landkaart vinden voor een acceptabel prijsje? Sissy Boy (Homeland) heeft ook wel toffe schoolplaten, ook niet al te duur, maar ik weet niet of Nederland daarbij zit, haha. Je foto's zijn in ieder geval ook erg leuk. Je favorietjes (rugzak en sneakers) zijn tof! En Lone Creek Falls ziet er werkelijk prachtig uit!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op Marktplaats vond ik alleen oude kaarten van Nederland. Maar bedankt voor je tip!

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.