zondag 15 februari 2015

# 062 - Instagram - week 7

Hey you. Hoe was jullie week? Mijn week was vrij rustig. Op maandagmiddag had ik een vergadering. De rest van de week heb ik na schooltijd zoveel mogelijk proberen te werken aan groepsoverzichten en groepsplannen. Ik sportte op maandag, dinsdag, vrijdag en vanochtend en zaterdagochtend ging ik éindelijk weer eens hardlopen. Dat had ik denk ik al een maand niet gedaan. Ik denk dat ik weer wat meer wil gaan als de temperatuur wat aangenamer is buiten. Op zaterdag ging ik lunchen met Huy. Huy bestelde een uitsmijter royaal en ik een panini kip, we deelden de helft. Het was heel lekker en het tentje waar we zaten was heel knus! Morgen zie je er nog foto's van. 's Avonds keek ik met Giedo en Daphne de film Django Unchained. Leuke film om gezien te hebben, maar ik was er niet helemaal weg van. Giedo verblijdde ons weer met zijn kookkunsten: kleine hartige pannenkoekjes met zalm en ham en avocado. Yummie! Aankomende week hoef ik maar drie dagen te werken, omdat ik donderdag en vrijdag als vrije dagen heb opgenomen. Dus ik heb na woensdag al vakantie, I like.

Volg me op Instagram @denisekoopmans.


Yoghurt Barn. ✗ Half uur gehaktballetjes gedraaid voor papa's tomatensoep. ✗ Juni, 2014.


- ✗ Pizza, vorige week zaterdag. ✗ xx


Heerlijk op 't digibord kalken. ✗ Pacengo, juli 2013. ✗ Thee halen voordat ik de trein neem.


OOTD op donderdag. ✗ Barrrcelona. ✗ Havermout/banaan muffins met stukjes appel en rozijnen.


Tapas. ✗ LIEF! ✗ Rondje hardlopen.


OOTD. ✗ Heerlijk lunchen. ✗ Elburg.


Elburg. ✗

9 opmerkingen:

  1. Elburg vind ik zo'n sfeervol plaatsje! Leuke foto's allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, ziet er erg leuk uit allemaal!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, heerlijk al dat voedsel! ♥ Ik heb vanochtend ook weer hardlopen en vond het echt veel te koud, ik hou er ook niet zo van. Laat de lente maar komen, loopt toch wat fijner vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's en wat een heerlijke lekkernijen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeuke foto's! De tapas ziet er heeerlijk uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh yoghurt barn is lekker! leuke foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.