maandag 19 januari 2015

Outfit bloopers!

Outfit bloopers. Ik heb ze al geregeld voorbij zien komen op een paar favoriete blogs van mij, dus nu leek het me leuk om er zelf ook een keer een artikel aan te wijden. Outfit bloopers heb ik áltijd. Soms expres, soms per ongeluk. Even iets rechttrekken, de afstandsbediening te laat wegstoppen, een boos/chagrijnig gezicht, fietsers en auto's op de achtergrond of gewoon lekker een raar gezicht. Welke outfit blooper maak jij het meest mee?

Blur.

Dit is de laatste foto, dikke doei.

Fave face.

:')

Duckface.

Klunzig.

Even rechttrekken.

En daar hebben we de bekende blur weer.

Gaat het regenen?

Wind en je haar in de klit.

U mad?

Weer even sjorren.

Haha, love this.

Bijna omvergereden door een lesauto. Oeps.

23 opmerkingen:

  1. Haha, er zitten echt grappige tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, leuk om te zien! Ik heb aaaltijd minstens 2 foto's waar ik echt heel raar op kijk haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, altijd leuk om te zien! :) Dat er net een auto aankomt, ooops. Die foto met je zusje is leuk, lekker spontaan haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha ik hou van dit soort posts, geniaal die foto's!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijft leuk deze foto's Denise!!! Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat ontzettend leuk Denise, vooral de laatste! Je outfit is trouwens ook erg leuk op de laatste foto. De 'U mad'? foto vind ik ook erg leuk! En die blurr is erg herkenbaar haha. Leuk Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha supergrappig! Is ook niet zo handig om op de weg te staan eigenlijk xD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha super leuk om te zien, als ik outfit foto's maak moet er ook gewoon even een duckface tussen zitten. Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha heerlijke foto's Denise! Jeetje, wat heb ik lang niet gereageerd al die tijd, heb wel alles bijgehouden hoor ;) haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha geweldig dit! Vooral de laatste foto: oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahah leuke foto's! (; ik vroeg me trouwens af of je zulke outfitfoto's met je 18-55mm lens maakt of met je ef 50/1.8? (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.