zaterdag 22 november 2014

Outfit

Hoi! Tijd weer voor een outfitje! Vanochtend ben ik éindelijk weer eens een keer naar de kapper geweest. Een goede. Het was de laatste tijd dramatisch gesteld met mijn haar. Ik stond minuten langer onder de douche om mijn klitten eruit te kammen. Vreselijk. Lang haar vind ik mooi, maar op deze manier wil ik het ook niet. Dus daarom was het echt nodig om er weer wat af te halen. Ik ging naar de Knip Corner in Dronten. Mijn vader en broer komen daar al jaren. En nu ging ik er ook heen. Niet alleen om het te knippen, maar het werd ook gratis opgestoken. Echt onwijs mooi.. ik wil het elke dag wel zo hebben, haha! In mijn outfit combineerde ik mijn nieuwe Forever 21 trui en mijn katten skaterskirt. Ik ga lekker genieten van het weekend. Liefs!

Trui - Forever 21 / skaterskirt - H&M divided / schoenen - H&M / ringen, oorbellen - Primark

20 opmerkingen:

  1. Je haar is mooi hoor! Leuke outfit, je trui is mooi^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haar zit prachtig! Ik ben dol op je outfit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die trui staat je super mooi! En je haar, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie foto's! Leuke outfit en haarlook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke outfit en wat zit je haar prachtig! Mooie foto's weer zoals altijd!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke outfit en je haar zit echt mooi zo! Creatief:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie outfit en prachtige foto's! Je haar zit trouwens ook echt geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi! En je haar zit heel leuk X
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet je haar er prachtig uit! Je outfit is superleuk en liefde voor dat rokje<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so cute:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit! Je trui en rokje zijn allebei zo leuk! En wat mooi inderdaad je haar zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke mooi! Ik moet ook weer naar de kapper, ik merk het echt als ik meer klitten krijg: dan is het tijd om te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je haar zit echt prachtig, mijn haar is nog nooit opgestoken maar dat zou ik ook graag wel eens willen. Ik vind je trui erg mooi. Prachtige foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik herken het klittenprobleem, ik moet ook echt even naar de kapper. En wat is het mooi opgestoken zeg! Heb je meegekregen hoe ze het deed? Misschien is een diy wel leuk, want ik vind dat kapsel echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.