maandag 3 november 2014

Amsterdam in de herfst

Afgelopen zaterdag was ik met Huy in Amsterdam. Het was eigenlijk het perfecte moment om er te zijn. Amsterdam in de herfst, zó mooi! We liepen eerst wat door de steegjes en hebben toen een uurtje in een rondvaartboot gezeten. Het weer was echt heerlijk. Helemaal niet koud. Vervolgens hebben we door de Kalverstraat gelopen en een klein beetje gewinkeld. We gingen als eerst de Forever 21 in, omdat ik daar nog nooit was geweest. Echt een leuke winkel. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe sjaal en ik vond daar een perfecte, dikke, sjaal. En geruit, zelfs dat. Ik vond ook nog een trui in de perfecte kleur burgundy. Hij is wat korter, zodat ik hem ook mooi op een rokje kan dragen. Ik ben heel blij met deze aankopen! Verder aten we Ben & Jerry's ijs en namen we uitgebreid de tijd om mensen te kijken, haha. 's Avonds aten we een broodje bij Bakermat. Dat is vlak bij de Arena. Op dat moment was het net ontzettend druk, omdat Ajax een wedstrijd ging spelen. Het was een prachtige dag. Natuurlijk heb ik veel mooie foto's gemaakt, see for yourself.

27 opmerkingen:

  1. De foto waar jij op staat is echt zo mooi! hele leuke sjaal! Waar heb je die gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke foto's! Ik word ook zo blij als ik iedere keer in de stad loopt, kijk echt uit naar de ijsbaan op 't museumplein die er binnenkort weer komt haha X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amsterdam is zo leuk! Ik wil er ook weer een keer heen. veels te lang geleden. Mooie foto's heb je gemaakt en je sjaal (als dat hem is op de outfitfoto) ziet er echt leuk uit! Fijn hé, nog zo'n warme herfstdag.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een heerlijke foto's. Die macarons <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's! Vooral die van de grachten in Amsterdam <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke foto's! Ik ben deze zomer voor het eerst naar Amsterdam geweest en ik vond het echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaauw! Prachtige foto's! En hhmm die macarons zien er heerlijk uit! ^^
    Liefs, <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Foto's maken kan altijd goed in Amsterdam! Heel mooi en sfeervol. Ik vind je sjaal trouwens supertof! liefs, Luna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je sjaal is zo mooi! Hij ziet er lekker warm uit. Prachtige foto's heb je gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's, leuk hé dat de kerstverlichting er al is in de Kalverstraat. Ik ben 1,5 week geleden naar Amsterdam geweest en daar had ik ook wat herfst foto's gemaakt, maar toen was het niet zo mooi weer. Jouw foto's zijn echt heel mooi! Ik vind je nieuwe sjaal heel erg leuk. Het was wel erg druk zo te zien! En die macarons zien er super schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohh tony's chocolonely... zoo lekker! Het ziet eruit als een leuk dagje!

    BeantwoordenVerwijderen


  12. Heb jij een leuke kamer/huis? Je maakt prachtige foto's en het zou een eer zijn als jouw foto's op mijn blog zouden mogen staan! Ik ben namelijk een nieuw project gestart: jouw kamer op mijn blog? Dit houdt in dat jij foto's van je interieur naar mij mailt en dan schrijf ik daar een artikel voor op mijn blog. Jij hebt de kans om je blog te promoten en ik heb een super leuk artikel over jouw interieur! Zo kunnen we elkaar een handje helpen.

    Geïnteresseerd?
    Je kan de foto's mailen naar: jonneweegh@hotmail.com en meer info is te vinden op mijn blog.

    Ik ben benieuwd naar je reactie,

    Liefs Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooie foto's! Die met de macarons, ahh, love it<3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amsterdam is inderdaad prachtig in de herfst. Mooie foto van jou met de roodwitte sjaal zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's, Amsterdam is zo leuk. Die macarons zijn zo leuk opgehangen op die ene foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie foto's, ik hou van A'dam<3 Die sjaal is echt leuk! En die foto met die macarons, zo cute!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt echt weer prachtige foto´s gemaakt. Amsterdam is erg mooi in de herfst. Ik wil binnenkort ook wel weer eens een bezoekje brengen aan onze hoofdstad. Je sjaal is ook erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh, ik krijg meteen weer zin om naar Amsterdam te gaan! Ik vind die foto van jou ontzettend mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie foto's! En die macarons, zien er zoooo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige foto's! Die sjaal is beauty, jij bent beauty hihi!! Amsterdam is zo leuk met kerstmis

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die sjaal is mooi! Prachtige foto's ook. Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.