donderdag 28 augustus 2014

Grote zomershoplog

Deze zomer heb ik van allerlei dingetjes gekocht, maar een shoplog heb ik nog helemaal niet laten zien. Daarom doe ik nu alles in een keer. Sommige dingen kocht ik al meer dan een maand terug. Veel dingen kocht ik in Toscane of in Rome, maar er zijn ook best wat dingen die ik gewoon in Nederland kocht. Het meest blij ben ik met de bruine laarsjes en de Birkenstocks. Mijn bruine laarsjes van Primark had ik namelijk na anderhalf jaar helemaal afgesleten. En mijn Birkenstocks had ik zelfs víér jaar! Ik heb precies hetzelfde model gekocht als ik al had, het zijn gewoon heel fijne slippers waar ik hele zomerdagen op kan lopen. Kijk mee naar wat ik heb gekocht!


Bruine laarsjes / Braderie / gekocht in Dronten

Statement ketting / eBay

Boeken / Kruidvat / gekocht in Dronten

Cropped top / H&M / gekocht in Rome

Nagellak / Kiko & WJCON / gekocht in Lucca en Florence - oogschaduw / Kruidvat / gekocht in Dronten

Blouse / deze kocht mijn moeder voor mij

Nepleren jasje / Pimkie / gekocht in Arezzo

Portemonnee / Braderie / gekocht in Dronten

Statement ketting / eBay

Birkenstocks / Birkenstock / gekocht in Rome

Zweeds puzzelboek / Kruidvat / gekocht in Dronten

Cropped sweater / Alcott / Gekocht in Rome

Theelichthouders / Blokker / gekocht in Dronten

Cropped t-shirt / Alcott / gekocht in Rome

Kaarten / gekocht in Rome

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gekocht :D ik vind de bloemen blouse en de laarsjes het leukst! Ik heb ook een Zweedse Puzzelboek, en ik heb het zo veel gedaan in deze zomer. Ik vind het heerlijk om buiten te zitten en even te puzzelen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankoopjes heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt hele leuke dingen vooral dat bikerjack en die statement kettingen. Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aankopen! Heb je een linkje van de tweede ebay ketting?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind vooral je laarsjes héél erg leuk, en dat gewoon op de braderie! En die kettingen van eBay zijn ook mooi zeg :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke aankopen! Dat nepleren jasje is zó mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie aankopen, die bruine laarsjes zijn zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat nep leren jasje van de pimkie! En die blouse die je moeder voor je kocht vind ik ook erg mooi, ik zag hem al een keer voorbij komen op instagram bij een spiegel OOTD foto en hij staat je heel mooi. Die birkenstocks vind ik echt super mooi, omdat ik een beetje lastige voeten heb denk ik dat ik daar niet goed op kan lopen, maar de teenslippers van birkenstock vind ik super fijn, ik loop er maanden op in de zomer! Die bruine laarsjes zijn echt prachtig, mooi voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke dingetjes heb je allemaal gekocht! De enkellaarsjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kettingen van bay! Ik vind de blouse sie je moeder voor je heeft gekocht ook prachtig!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke spulletjes!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht! Vooral je nagellakjes en die leuke kaartjes uit Rome!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spulletjes heb je gekocht! Die enkellaarsjes zijn echt heel mooi! En ook fijn dat je dat soort schoenen het hele jaar door eigenlijk wel kan dragen. Ik vind die kaarten trouwens ook heel leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeeh leuke aankoopjes! Die crop top had ik ook gespot bij de h&m.. echte twijfel ik was te lui om m te passen daarom heb ik m niet mee genomen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankopen. Vooral de laarsjes vind ik leuk, erg mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die laarsjes zijn prachtig! En ah, die kaartjes, super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke items heb je gekocht! Dat nepleren jasje vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.