zondag 17 augustus 2014

# 036 - Instagram - week 32, 33

De vakantie ging nog nooit zó snel. Morgen ga ik alweer aan het werk! Dan ben ik het hele jaar fulltime juf in groep 5. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar nog wat daagjes vrij had ik ook niet erg gevonden. Vooral de laatste weken zijn zo snel voorbij gegaan. Maar dat komt omdat ik zoveel leuke dingen had, natuurlijk. Toen ik terugkwam uit Toscane heb ik ongeveer anderhalve week thuis gehad. Vorig weekend, van donderdag tot en met zaterdag waren de Meerpaaldagen. Dat zijn drie feestdagen in ons dorp. Er is dan overdag braderie en 's avonds treden er artiesten op in een tent. Vrijdag- en zaterdagavond waren allebei super gezellige avonden! Het uitgaan was ontzettend leuk en op zaterdag had ik ook vrienden bij mij thuis uitgenodigd. Op de zondag gingen Michael en ik naar Hellevoetsluis, want de dag erna vlogen we naar Rome, vanaf Brussel. Op de heenweg hadden we nog wel een ongeluk gehad. Michael stopte voor het oranje stoplicht en degene achter ons reed door. We reden met mijn moeders auto. Gelukkig was er geen schade en hebben we er zelf ook niks aan over gehouden. De reis naar Rome was fantastisch, ik ben heel blij dat ik deze mooie stad heb mogen zien. Toen ik donderdagnacht terugkwam, had ik gelijk de dag erna een vergadering op school. Ik heb toen ook mijn klas ingericht voor het nieuwe schooljaar. Gisteren ben ik ook nog even naar school gegaan en heb ik wat spulletjes bij de Action gekocht voor de klas. Ook ging ik gisteravond met Giedo en Vincent naar de film Lucy in Almere. Ik vond het een supergave film! Vanochtend ben ik lekker gaan sporten en vanmiddag zijn we bezig geweest met het maken van een spandoek voor mama, die zaterdag 50 wordt. Pfoeh, een heel verhaal. Nu de foto's!

Volg me @denisekoopmans.


Lekker barbecuën. ✗ Twee nieuwe boeken voor maar 2 euro per stuk bij Kruidvat. ✗ Lunch.


Met Estelle op de steiger liggen. ✗ Thee drinken op een terrasje in Elburg, met Giedo en Daphne. ✗ Giedo's verjaardagsmaaltijd.


Sel ✗ fie ✗ Broodjes bij de Bakker Bart! Ik had de Italiaanse bol met filét Americain.


Haha!✗ Rome! ✗ Sint Pieter.


Op de achtergrond Castello Sant'Angelo. ✗ Rome vanuit het vliegtuig. Hoe gaaf! ✗ Hoi.


Wat een uitzicht! ✗ Outfitje. ✗ Inkoopjes van de Action.


Uitzicht vanuit de Sint Pieter over het Vaticaan. ✗ Gymtime. ✗ Papa's soepjes stellen nooit teleur.

14 opmerkingen:

  1. Oeh wel spannend morgen, veel plezier! En ik volg je nu op instagram, ben ik eindelijk ook eens aan begonnen hihi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wauw wauw, wat een prachtig zicht in Italië! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, mooi hoor die selfies. Wat een verschil tussen beiden, maar beide prachtig!
    Ook mooi dat uitzicht vanuit de Sint Pieter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie foto's ! Is micheal je vriendje? Succes weer met werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee ik was zaterdagavond ook bij de meerpaaldagen! Ik logeerde bij een vriendin en zij nam me mee. We zijn uiteindelijk niet heel lang geweest, vond het heel naar dat die jongen daar is neergestoken, vlak naast waar wij onze fietsen geparkeerd hadden, brr.

    Succes in groep 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Vooral de foto's van Italië zijn echt prachtig.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great post, lovely photos :) great blog, I have followed you with Bloglovin and if you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo jaloers op je kuiltjes in je wangen en je figuurtje! leuke fotos'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke foto's! heel veel plezier (en succes!) morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je rokjes zooo leuk! :) Rome lijkt me zo´n mooie stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat outfitje met die witte trui met dat zwarte rokje is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ziet er mooi uit, ik zou ook heel graag naar Rome willen! Die rode lippenstift staat je erg goed! Na de zomer vakantie sta ik ook voor de klas maar dan op de universiteit. Ik vind het best wel spannend eigenlijk. :$

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.