zondag 8 juni 2014

# 030 - Instagram - week 23

Afgelopen week was weer een prima weekje voor mij! Ik had een fijne werkweek. Op maandagavond had ik een ouderavond. Er werd bekendgemaakt dat ik met mijn groep 4 meeging en ik kreeg alleen maar hele positieve reacties van ouders. Dat was super! De dag erna vertelde ik het de kinderen en dat werd met een oorverdovend gejuich ontvangen. Op woensdag had ik meester- en juffendag. Ik ben goed verwend toen! Verder heb ik ook veel Cito-toetsen met de kinderen gedaan en dat vond ik erg leuk om te doen. Ook leuk was een les waarbij ik de kinderen elkaar complimentjes liet geven. Maar ze vonden dat ik niet overgeslagen mocht worden. 'Juf kan goed uitleggen, juf kan goed helpen..' Maar ook: 'Juf heeft altijd mooie kleren en juf heeft spierballen.' Haha! Verder had ik een lekker gezond weekje en heb ik weer vier avonden kunnen sporten. Fijn was dat! Gisteren hoopte ik in de zon te kunnen liggen, maar die bleef schuil achter de wolken. Ik hoop morgen op een herkansing, want dan ga ik met Giedo en Daphne naar het strand. Gisteravond had ik ook een gezellige avond. Ik sprak af met Giedo, Daphne en Else. Else is net teruggekomen uit Engeland, dus het was leuk om haar verhalen te horen! We zouden eigenlijk ook uitgaan, maar het was echt enorm rustig.. helaas. Geniet nog even van twee vrije dagen! Liefs.

Volg me @denisekoopmans.


Outfit details. ✗ OOTD. ✗ Mooie kleurtjes!


Salade eten op school. ✗ OOTD. ✗ I miss my tan!


Favoriet outfitje. ✗ Cadeautjes voor juf. ✗ Ik drink een ijskoude smoothie en een beker hete thee gewoon door elkaar op..


Mei, 2011. ✗ Pabowerkje. ✗ Cito's nakijken.


Hoi. ✗ Bijna weekend! ✗ Hello lovely saturday.


OOTD. ✗ FOTD. ✗ Wc-selfie; we waren de tel kwijt..

Oliver Heldens & Becky Hill - Gecko (Overdrive) (luister)

11 opmerkingen:

  1. Leuke Instagram week weer :D ik vind dat je altijd zulke mooie foto's van jezelf plaatst! :)
    En wow, je was inderdaad zó bruin vorig jaar! Dit jaar komt het vast ook wel weer goed.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En wat lief dat je zo bent verwend door je klas:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt als een heerlijk weekje & wat een mooie foto's allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, ik vind je maxi rok erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw super leuke foto's! ik vind die blauwe chiffon rok echt leuk :)

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Die maxi rok staat je erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat polkadot hempje is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke foto's! Dat palmtopje is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.