woensdag 26 juni 2013

26 juni

Nog gauw even een blogpost voordat ik moet werken straks. Vanochtend ging ik weer vol goede moed verder met mijn laatste verslag. Aan het begin van de middag moest ik nog even naar stage voor leerlingbesprekingen. Daarna ging ik nog even het dorp in. Vanochtend zag ik in het Kruidvatfoldertje dat mijn favoriete mascara in de aanbieding was. Namelijk False Lash Effect van Max Factor. Ik zat wel te twijfelen, want 10 euro vind ik ook nog best veel voor mascara. Maar mijn moeder zag dat ik hem graag wilde, dus mocht ik hem van haar halen! Ook kocht ik nog een rode lippenstift. Bij de bibliotheek zocht ik alvast wat boeken uit om mee op vakantie te nemen. Als jullie nog leuke, spannende boeken weten.. tell me! En dan is het nu tijd voor mijn lekkere caesar salade. De bloemetjes bij de Deen zullen wel weer water van me nodig hebben, net als mijn roosjes.. (zie foto 2)

17 opmerkingen:

  1. Mooie roosjes zijn dat! :D Allemaal leuke foto's, tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lippenstift is echt super fijn, ben benieuwd wat jij ervan vindt! Succes met werken :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een super fijne mascara! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat leuk dat je de mascara mocht halen! :D Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd hoe de lippenstift er uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met werken! Die mascara is heel fijn :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes met werken! Mooie foto's! Ik ben benieuwd hoe die lippenstift er uit ziet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mascara is echt fijn! En wat lief dat je hem mocht kopen van je moeder :) En ik ben benieuwd hoe de lippenstift je staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wederom mooie foto's! Ik ben benieuwd of die lipstick fijn is! :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's weer! En die mascara is ook mijn lievelings, ik heb altijd de waterproof ervan, dat is echt de enige mascara die een dagje zwemmen overleefd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig! Ik stond laatst bij de Kruidvat wel tien minuten lang te twijfelen of ik 'm moest nemen, want ik vond 10 euro ook toch nog best wel duur. Ik had het uiteindelijk maar niet gedaan, maar hij is dus wel fijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is de fijnste mascara die ik heb gehad :)! Hij moet wel eerst even 'inkomen' zeg maar ;).

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.