woensdag 2 november 2011

2 november

Sorry, ik vergeet mijn blog een beetje. Stage gaat weer gewoon verder! De toets die ik maandagochtend had ging naar mijn gevoel goed, dus ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Vandaag hadden wij het nationaal schoolontbijt, dus dat was met de hele klas ontbijten. Ik maakte er mooi gebruik van om leuke foto's van de kinderen te maken, hihi. Vrijdag komt mijn rayondocent een les van me beoordelen, spannend. Omdat ik niet zoveel tijd heb om foto's te maken, hier een paar uit het archief :P.

Italiƫ 2010, Londen 2011, Zweden 2011, Italiƫ 2011

17 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's! :D &mooie oufit.
    xoxo"sanne www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de foto's die je van bloemen maakt altijd geweldig mooi :)
    Veel succes vrijdag!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's :)
    En wat leuk dat je dat ontbijt hebben op school ! :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat eekhoorntje! AWWWWW. Je moet meer posten denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, wauw die met die eekhoorn is goed gelukt! Succes voor vrijdag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's. Wat gaaf dat je in zweden bent geweest.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi weer!
    je hemdje is superleuk en dat eekhoortje(L)
    en ik hoop voor je dat het goed gaat met school!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah dat eekhoorntje, schattig! :) Leuke foto's! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie foto's, en die top is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.