maandag 18 juli 2011

Bandeau

Oh please, mag het alsjeblieft ophouden met regenen? Ik ben er vandaag al twee keer doorheen gefietst. Vanochtend stapte ik op de fiets om te gaan sporten. Fitness vind ik eigenlijk niet leuk, daarom dans ik daarna ook altijd, maar dat kan alleen 's avonds. Wat zou ik graag willen dat ik fitness wel leuk vond, haha. Ik heb die bandeau die te klein was geruild voor een andere maat. Ik heb er écht een nodig, want ik heb een strapless jurkje, een jurkje met een schouder en verschillende tops waarbij het beter staat. Dus deze houd ik maar. Straks moet ik mijn maandagavondje weer werken. De paraplu staat al klaar.

Bandeau - Hema

Mishelle & Randi - Only you (luister)

19 opmerkingen:

  1. super leuk meid:) heb er ook zo eentje van de urban outfitters:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die bandeau ook, alleen ook te klein gekocht. Helaas is het al een tijdje terug, dus kan ik um niet meer ruilen.. En het weer is echt balen hé! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mij mag het ook wel stoppen met regenen!! Leuke bandeau, ik heb er ook een nodig :)

    xx http://chocotella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een leuke! ook maar is bij de hema kijken. Werk ze!x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, die regen is echt vreselijk!
    Hopelijk wordt het beter:)
    leuke bandeau!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bandeau! Ja, echt vervelend weer inderdaad ! Ik wou dat het ophield, maar dat wil iedereen haha. Mooi liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeh dat wordt even een bezoekje brengen aan de Hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. handig! =) Ik wil je jurkje ook zien ^^


    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die dingen zijn echt handig, ik heb er ook twee van de h&m!
    en inderdaad, het zou echt eens op moeten houden met regenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, regen. Heel erg vervelend :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zou ik me ook eens moeten aanschaffen voor onder een strapless jurkje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh die wil ik ook wel!
    super vet !:) ..
    Echt heel leuk
    vind trouwens je vorige outfit post erg mooi!

    New outfit post-Your boyfriend gave me this tshirt
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke bandeau zeg! Even bij de HEMA kijken maar. :D Ja, die regen is niet leuk meer!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moet die ook een keer gaan kopen, dat lijkt mij echt zo handig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Lekker basic kleurtje is altijd fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n bandeau heb 'k ook nog nodig :D ! Hopelijk betert het weer nog, in België zitten we met hetzelfde probleem :p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.