donderdag 17 juni 2010

+++

Het is tijd voor een ieniemienie update. Vandaag was de laatste lesdag. Morgen moet ik nog heel hard aan de slag met met mijn studiegroep om alles af te krijgen. Mijn schrijfportfolio en verslag van Nederlands heb ik bijna af. Ik moet nu nog een héel verslag voor godsdienst én ik moet veel leren voor de toets van rekenen. Bovendien heb ik ook nog twee presentaties volgende week. Ik zit bijna elke dag tot 's avonds aan mijn huiswerk. Het kan zijn dat ik eventjes niet update, want ik wil wel goed mijn best doen om alles af te krijgen en te leren. Gelukkig heb ik deze week heel goede cijfers gehaald. Voor tekenen moesten we schelpen natekenen en daar kreeg ik een negen voor. Vandaag was de tweede schrijftoets, waarbij ik twee achten en twee negens heb gehaald. Jeuj! Als ik helemaal klaar ben met alles, kan ik weer bloggen tot ik erbij neerval. Liefs.

13 opmerkingen:

  1. Je hebt echt super mooie foto's op je blog, nog veel succes met je schoolwerk :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je school!
    Ik heb di een her examen hoop echt dat ik hem goed ga maken anders ben ik gezakt!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook heeel veel succes met al je leren en je toetsweek! Haha, daarna kun je inderdaad weer bloggen tot je er bij neer valt ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met school je cijfers zijn super :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goeie cijfers, zeg. :D Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel! De vlecht was alleen helemaal pluizig toen ik de foto had gemaakt, want ik kwam net terug van school (lees: van een halfuur fietsen). Op school was hij nog mooier, hihi. Over mijn updates, misschien komt het doordat ik (al een tijdje geleden trouwens) mijn bloglink heb veranderd. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met alles!
    iedereen moet de laatste weekjes nog even blokken zo te zien :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooow je hebt het echt druk!
    Je krijgt wel leuke opdrachten van tekenen =)
    en je kan het ook nog eens goed.
    BIj mjij zou het 10x mislukken XD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. succes met alles meiss :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes, nog even volhouden!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woow, super goede cijfers!
    Als je dit jaar niet haalt weet ik het ook niet meer hoor.........!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.