zaterdag 13 maart 2010

Hey handsome!

Hi people! Ik moest van mezelf even posten. Ik heb er de laaste dagen niet heel veel tijd voor. Ik ben best veel bezig met school, want aankomende week heb ik toetsweek. Woensdag heb ik toetsen van ontwikkelingspsychologie en aardrijkskunde. Ik heb al heel veel uren in ontwikkelingspsychologie gestoken en ik heb net mijn samenvatting af. De tekst heb ik al heel vaak doorgelezen, maar ik voel dat het nog niet genoeg is. Het is nogal een grote warrige boel in mijn hoofd. Ik vergeet telkens wat bij welke leeftijd hoort en welke theorieën er bij welke idioten horen. It's too much for me! Morgen ga ik lekker niet leren, want mijn opa en oma zijn dan 50 jaar getrouwd. Ik had de uitnodigingen gemaakt en daar krijg ik nog iets voor. Ook gaan mijn broertje, zusje en ik nog een toneelstukje doen. Dus het wordt vast wel leuk! Liefs.

6 opmerkingen:

  1. mooie foto! en veel plezier vandaag bij je opa en oma! ;d xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes vandaag&met je toetsweek (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes! En die foto is echt mooi, mag ik die als texture gebruiken? Ik credit je dan wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto zoals gewoonlijk!
    Gefeliciteerd nog met je opa & oma =) Mijn opa is overleden toen mijn moeder 9 was, ik heb mijn opa dus niet gekent... En mijn opa van de andere kant is overleden toen ik 2 was, kan me vrij weinig van hem herinneren. Jammer genoeg

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.