donderdag 25 maart 2010

Jump

De schrijf- en rekenles die ik vandaag had gegeven, gingen goed. Ik mocht ook de schrijfschriften nakijken. Ik heb veel zonnetjes en lachkrullen uitgedeeld, want ze hadden goed hun best gedaan. Ik heb ook nog voorgelezen en bij kinderen apart gezeten om samen te lezen. 's Middags gingen we nog even lekker naar buiten, want het was heerlijk weer. Na schooltijd had ik mijn eerste 'overlegmoment'. Een lange schooldag, maar morgen ben ik vrij en kan ik weer eens lekker uitslapen. Vanavond ging ik op de trampoline touwtjespringen. Volgens mij helpt dat best wel goed voor je conditie. Moet ik zeker vaker gaan doen! Ik heb net Wie is de mol? gekeken. Ik had het weer eens niet goed geraden, want ik dacht dat Sanne de mol was. Die aanwijzingen zijn ook veel te moeilijk voor mij, hihi.

7 opmerkingen:

  1. Wauw, superleuke foto! :) Ik keek ook Wie is de mol? En ik had het goed, haha! Dat van die + was ik trouwens echt nooit achter gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You're such a beautiful girl! I love your outfits and blog, keep it up! :) God bless, Zoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe ging je overleg? Vast wel goed :). Leuke foto ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo :). Hihi snap ik met die kleine kinders :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt leuk zeg, die stage!
    Mooie blouse ook:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super fotooooo [L]
    Oeh je hebt echt een leuke stage als ik dat zo lees! Zelf zou ik nooit wat met kids kunnen gaan doen, alhoewel is ze dol graag (nu al) zelf zou willen krijgen / hebben!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.