maandag 14 september 2009

I ROCK

Denise, het anti-rekenwonder heeft haar rekentoets GEHAALD! Totaal onverwacht. Want ik heb maar een week de tijd gehad om alles weer naar boven te halen. Op de basisschool kon ik niet eens normaal minsommen maken. Heel veel mensen hebben hem niet gehaald, die hebben nog twee kansen. Maar wat ben ik blij zeg, ben ik lekker van die stress af! Ik had heel erge buikpijn op het begin van de toets, die is daarna gelukkig weggegaan. Om het te vieren ging ik eventjes alleen de stad in, en heb ik een simpele jeans gekocht bij de Mango. Vorige week hebben we trouwens nog een supergaaf vintage winkeltje ontdekt in Zwolle, vlak bij school. Daar heb ik een zwart giletje gekocht. Die had ik nog nodig! Foto's komen vast binnenkort. Vanavond moet ik werken, en daarna heb ik tijd om Project Runway te kijken. BNTM gaat me niet lukken, dus daar moet ik helaas de herhaling van zien. Love!

8 opmerkingen:

  1. Oeh, goed dat je hem heb gehaald! :D


    xx Jessica (van voguelish).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefelciteerd!
    wij krijgen ook ineens een rekenen, vind het ook echt vreselijk. kan er ook helemaal niks van.
    maar erg knap van je. =D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauh, dat heb je goed gedaan, haha!
    Ben erg benieuwd naar je foto's,
    & succes met werken (:

    kusjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ga ook nog wel verder met imonline hoor maar heb er niet zoveel zin meer in. & nog bedankt voor je reactie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee!
    Ik volgde je blog al op je imonline, maar heb nog nooit een reactie achter gelaten :$
    In ieder geval: wat leuk dat je de Pabo doet! En de rekentoets gehaald: toppie hoor! Want dat kan inderdaad heel wat stress meebrengen, en ik kan het weten want ik doe ook de pabo! Maar dan in Emmen. Ben nu derdejaars (gaat snel hoor haha!)

    Nou succes met je studie en ik zal eens wat vaker reageren op je blogs haha!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeeerd, echt super goed! =D En vooral omdat je zegt dat heel veel mensen hem niet hebben gehaald! Krijg je nu nog meer toetsen, of ben je officieel toegelaten?
    Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe jeans & giletje!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goed zeg! in 1x, ik heb de taaltoets in 1x gehaald maar de rekentoets niet maar wij zaten net in t' jaar dat je een extra kans krijgt. dus ik heb nu gelukkig nog 3 kansen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.